Efekty udziału w szkoleniu "Inteligencja emocjonalna- zarządzanie emocjami":

  • Zyskasz większą świadomość mechanizmów psychologicznych związanych z emocjami.
  • Poznasz narzędzia wspierające i dowiesz się, jak i kiedy je wykorzystywać.
  • Nauczysz się zarządzić swoimi emocjami oraz nastawieniem.
  • Poznasz narzędzia do wspierania swojego zespołu i współpracowników.
  • Doświadczysz pozytywnego wpływu rozmowy o emocjach w biznesie.
  • Poznasz jaka jest Twoja naturalna reakcja na czynniki wywołujące stres.
  • Zmienisz swoją strategię myślenia o własnych emocjach i zachowaniach.
  • Nauczysz się utrzymywać swoje emocje na poziomie, w którym czujesz pozytywną mobilizację do działania.
  • Dowiesz się jak możesz wykorzystywać empatię do wspierania swojego zespołu.
  • Odkryjesz i wzmocnisz swoje wewnętrzne zasoby, które pomogą Ci zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach.
  • Dowiesz się, jak szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom.
  • Rozwiniesz swój optymizm i umiejętność wpływania na własne poczucie szczęścia.

Zakres szkolenia "Inteligencja emocjonalna- zarządzanie emocjami":

Samoświadomość w inteligencji emocjonalnej:

  • Inteligencja emocjonalna, czyli kompetencja przyszłości.
  • Dlaczego warto rozmawiać o emocjach w biznesie?
  • Czym jest mózg emocjonalny?
  • Po co nam emocje?
  • Emocje pierwotne i wtórne.
  • Równania emocji.
  • Jakie są źródła stresu?

Samokontrola w inteligencji emocjonalnej:

  • Jaki mamy wpływ na nasze emocje?
  • Jak radzić sobie w stresujących sytuacjach?
  • Jak można rozwijać swoją inteligencję emocjonalną?
  • Jak emocje mogą nam pomóc w efektywniejszym zarządzaniu zespołem lub byciu członkiem zespołu?

Wymiar społeczny inteligencji emocjonalnej:

  • Jak emocje mogą nam pomóc w kontaktach z innymi?
  • Sposoby na efektywną komunikację.
  • W jaki sposób można ćwiczyć empatyczne słuchanie?
  • Jak zarządzać swoimi emocjami w pracy?
  • Stwórz mapę pożądanych stanów emocjonalnych.

Co składa się na ofertę?

  • Dopasowanie oferty szkoleniowej pod konkretne potrzeby w organizacji.
  • Badanie potrzeb szkoleniowych i przygotowanie ankiety dla Uczestników warsztatu.
  • Stworzenie materiałów szkoleniowych wręczonych Uczestnikom po odbytym szkoleniu.
  • Ścisła współpraca z Trenerami wewnętrznymi w organizacji.
  • Zebranie ankiet poszkoleniowych.
  • Możliwość umówienia sesji coachingowych i interwencji kryzysowych dla Uczestników warsztatów.
  • Wsparcie doświadczonego trenera.
  • Możliwość przeprowadzenia szkolenia również w formule online.
  • Kameralna wielkość grup: minimum 6 osób, maksymalnie 12 osób.
  • Czas trwania szkolenia: 8 godzin.
Zapisz się do naszego Newslettera.
Nie będziemy spamować, obiecujemy! 🙂